Şu anda "Genel" Kategorisindeki yazıları görüntülemektesiniz.

Merhabalar arkadaşlar 2016 yılı turkcell, vodafone ve avea faturasız hat fiyatlarını merak edenler için biraz araştırma yaptım. Fiyatlar maximum faturasız hat satış fiyatlarıdır. Fiyatlar baya bi yüksek olması üzücü. Sanırım telefon operatörleri satışlarını faturalı hat üzerine yoğunlaştırmak istedikleri için faturasız hat fiyatlarını yüksek tutuyorlar. 2016 yılı Faturasız hat fiyatları aşağıdaki şekildedir : Turkcell 5 TL Hediyeli : 41 TL Turkcell 20 TL Hediyeli : 51 TL Vodafone 5 TL Hediyeli : 45 TL Vodafone 10 TL Hediyeli : 50 TL Avea 5 TL Hediyeli : 39 TL Avea 20 TL Hediyeli : 50 TL Not : Bu fiyatlar bayiilere göre değişiklik gösterebilir. ...

Merhaba arkadaşlar Wordpress sitesi olup sitesini farklı bir sunucuya taşıdığında resimlerin görünmediği ve türkçe yazılarda karater bozuklukları mutlaka karşınıza çıkmıştır.  Birçok arkadaşımızın başına gelip tam olarak çözüm bulamayan arkadaşlarımız mutlaka vardır.  Wordpress uploads klasörünü taşıdıktan sonra resimlerin isimlerindeki türkçe karakter sorununu ortadan kaldıran bir yöntem sunacağım size. Bu olay benimde başıma geldiği için biraz araştırdıktan sonra sizlere bu makaleyi yazmakta fayda gördüm. Öncelikle taşıyacak olacağınız sitenin Cpaneline girin (Directadmin yada Plesk) daha sonra Cpanelden  File Manager kısmına (Dosya Yönetimi) kısmına girip wp-content kısmından uploads klasörünü bulunuz daha sonra bu klasörü seçerek en sağdaki Compress (...

Samsung Galaxy S7 Edge Konsept Videosu

1 sene önce tarafından yazılmıştır.

Samsung’un Galaxy serisi için piyasaya çıkarması beklenen Galaxy S7 ve Galaxy S7 Edge modelleri için internet üzerinde çıkan sızıntı bilgi haberi sayısı çok fazla hale gelmişken, karşımıza mükemmel bir konsept tasarım videosu çıktı. Jermaine Smit isimli bir kişinin hazırladığı Galaxy S7 Edge konsept tasarım videosunu izlemeye başladığınızda Samsung’un kendi tanıtım videosu olarak düşünebilirsiniz ancak değil. Son derece profesyonel olarak hazırlanan videoda Galaxy S7 Edge için pek çok ayrıntı veriliyor fakat bunların gerçek olup olmadıkları daha net değil. 4 değişik renk ile karşımıza çıkan Samsung Galaxy S7 Edge için 5.5 inç’lik Curved QHD Süper AMOLED ekran kullanılmış. Son derece şık duran aletin tasarımı ise Galaxy S6’ya göre daha farklı....

iPhone 7 Edge Özellikleri

1 sene önce tarafından yazılmıştır.

Apple’ın bir sonraki amiral gemisini 2016’nın ortasında çıkarmayı planladığı hakkında söylentiler çıkmaya başladı; hatta bu yeni iPhone modelinin üretildiği fabrikadan sızdırıldığı iddia edilen görüntüler de internette yayınlandı. iPhone 7‘nin dışında Apple’ın iPhone 7 Plus’ı da duyurması bekleniyor. Fakat bu sefer karşımızda farklı bir iPhone 7 konsept tasarımı var. iPhone 7 Edge olarak adlandırılan bu yeni tasarım iPhone’un özelliklerini Android cihazların en çok beğeni kazanan özellikleriyle birleştiriyor. iPhone 7 Edge’in teknik özellikleri şu şekilde: 5.5″ ekran 2K çözünürlük A10 işlemci ve 4 GB RAM 3500 mAh pil Surround hoparlörler 16 MP kamera ...

Alexa Sıralaması Kayda Değer Bir Site Ölçüm Aracı Mıdır ? Alexa sizce sıralamada bir etkimidir? Ben bu konu üzerine bir çok araştırma yaptım ve işin aslında bilindiğinin dışında olduğuna karar verdim. Yani alexa sıralamada pek önemli değil. Herkesin merak ettiği ve bir site açanın ilk iş olarak alexa değerimi nasıl düşürüm gibi düşüncelere kapılması sitelerini geliştirmek yerine tamamen bu konuya yönelmesi sitesine gereken önemi vermesini engellemektedir. Siz sitenize gereken ilgiyi verdiğiniz de alexa değeri zaten kendiliğinden düşecektir yani alexa için bir çaba sarf etmenize gerek yoktur. Alexa nedir ? Alexa nedir merak edenler için kısaca açıklayalım. 3 aylık sitelerin data verilerini inceleyen ve sitede geçirilen zaman ve girilen ülkeleri de göz önüne alarak oluşturulan...

Her Hakkım Saklıdır®™ Ben Bile Bulamadım :)
eskisehir escort izmit escort samsun escort bursa escort bursa escort konya escort adana escort gaziantep escort kayseri escort izmir escort hatay escort
istanbul escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort